Navigci
· Fõoldal
· Köszöntõ
· Magunkról
· Közérdekû adatok
· Ügyfélfogadás
· Munkatársaink
· Szervezeti felépítés
· Temetõ ügyintézés
· Karbantartott területek
· Kommunális hulladék
· Zöldhulladék
· Temetõgondnokság, sírhely ügyintézés
· Kóbor állatok bejelentése
· Helyi autóbusz menetrend
· Helyi autóbusz díjak
· Köszönet
· Napelemes rendszer
· Sajtóközlemény - Napelemes rendszer

· Keresés
Bejelentkezs
Felhasznlnv

Jelsz



Mg nem regisztrltl?
Regisztrci

Elfelejtetted jelszavad?
j jelsz krse
Sajtóközlemény - Napelemes rendszer
 

 

 

 

 

 

 

 

2015. augusztus 31.

 

SAJTÓKÖZLEMÉNY

NAPELEMES RENDSZER TELEPÍTÉSE A MARTONVÁSÁRI POLGÁRMESTERI HIVATAL ÉPÜLETÉRE

 

A martonvásári Martongazda Városfejlesztési és Üzemeltetési Nonprofit Kft. lezárta az Új Széchenyi Terv vissza nem térítendõ támogatási rendszeréhez benyújtott „Napelemes rendszer telepítése a martonvásári Polgármesteri Hivatal épületére” címû és KEOP-4.10.0/N/14-2014-0206 jelû pályázatát. Az elnyert támogatás összege 20,57 millió forint.

Projekt megvalósulási ideje: 2015.04.09. – 2015.08.31.

A Martongazda Városfejlesztési és Üzemeltetési Nonprofit Kft. a Környezet és Energia Operatív Program KEOP-4.10.0/N/14-2014-0206 azonosítójú pályázati konstrukciójának keretében a Martonvásári Polgármesteri Hivatal épületére villamos energia elõállítására alkalmas napelemes rendszer kiépítését valósította meg.

A 20,57 millió forint európai uniós támogatás eredményeként az épület megújuló energiaforrásokra alapozott mûködésének érdekében egy 30 kVA névleges teljesítményû hálózatra köthetõ napelemes háztartási kiserõmû kiépítése valósult meg, mely segítségével a ház áramfelhasználása jelentõs részét fedezni tudja.

A projekt során beszerzésre került 120 db AMERISOLAR AS-6P30 250W típusú napelem és a hozzájuk tartozó Fronius inverterek, ezáltal a villamos energia költségek csökkennek és a Martongazda Városfejlesztési és Üzemeltetési Nonprofit Kft. jelentõs energia racionalizálást tud elérni.

A projekt keretében a napelemes rendszer az alábbi megvalósítási helyszínen került felszerelésre:

  • 2462 Martonvásár, Budai út 13.

A pályázat keretein belül megvalósuló projekt az elõkészítés során végzett számítások alapján jelentõs mértékben csökkenti az épület által közvetetten kibocsátott üvegházhatású gázok mennyiségét. A projekt közvetlen célja, hogy a Martonvásári Polgármesteri Hivatal mûködési költségeit csökkentse, így a projekt eredményeként a Martongazda Városfejlesztési és Üzemeltetési Nonprofit Kft. mûködési költségekre fordított kiadásai csökkennek.

A pályázat a Környezet és Energia Operatív Program (KEOP) keretében, az Európai Regionális Fejlesztési Alapból (ERFA) került finanszírozásra, a támogatási intenzitás 100%.

 

Martongazda Városfejlesztési és Üzemeltetési Nonprofit Kft.

H-2462 Martonvásár, Budai út 13.