Navigáció
· Főoldal
· Köszöntő
· Magunkról
· Közérdekű adatok
· Ügyfélfogadás
· Munkatársaink
· Szervezeti felépítés
· Temető ügyintézés
· Karbantartott területek
· Kommunális hulladék
· Zöldhulladék
· Temetőgondnokság, sírhely ügyintézés
· Kóbor állatok bejelentése
· Helyi autóbusz menetrend
· Helyi autóbusz díjak
· Köszönet
· Napelemes rendszer
· Sajtóközlemény - Napelemes rendszer

· Keresés
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Sajtóközlemény - Napelemes rendszer
 

 

 

 

 

 

 

 

2015. augusztus 31.

 

SAJTÓKÖZLEMÉNY

NAPELEMES RENDSZER TELEPÍTÉSE A MARTONVÁSÁRI POLGÁRMESTERI HIVATAL ÉPÜLETÉRE

 

A martonvásári Martongazda Városfejlesztési és Üzemeltetési Nonprofit Kft. lezárta az Új Széchenyi Terv vissza nem térítendő támogatási rendszeréhez benyújtott „Napelemes rendszer telepítése a martonvásári Polgármesteri Hivatal épületére” című és KEOP-4.10.0/N/14-2014-0206 jelű pályázatát. Az elnyert támogatás összege 20,57 millió forint.

Projekt megvalósulási ideje: 2015.04.09. – 2015.08.31.

A Martongazda Városfejlesztési és Üzemeltetési Nonprofit Kft. a Környezet és Energia Operatív Program KEOP-4.10.0/N/14-2014-0206 azonosítójú pályázati konstrukciójának keretében a Martonvásári Polgármesteri Hivatal épületére villamos energia előállítására alkalmas napelemes rendszer kiépítését valósította meg.

A 20,57 millió forint európai uniós támogatás eredményeként az épület megújuló energiaforrásokra alapozott működésének érdekében egy 30 kVA névleges teljesítményű hálózatra köthető napelemes háztartási kiserőmű kiépítése valósult meg, mely segítségével a ház áramfelhasználása jelentős részét fedezni tudja.

A projekt során beszerzésre került 120 db AMERISOLAR AS-6P30 250W típusú napelem és a hozzájuk tartozó Fronius inverterek, ezáltal a villamos energia költségek csökkennek és a Martongazda Városfejlesztési és Üzemeltetési Nonprofit Kft. jelentős energia racionalizálást tud elérni.

A projekt keretében a napelemes rendszer az alábbi megvalósítási helyszínen került felszerelésre:

  • 2462 Martonvásár, Budai út 13.

A pályázat keretein belül megvalósuló projekt az előkészítés során végzett számítások alapján jelentős mértékben csökkenti az épület által közvetetten kibocsátott üvegházhatású gázok mennyiségét. A projekt közvetlen célja, hogy a Martonvásári Polgármesteri Hivatal működési költségeit csökkentse, így a projekt eredményeként a Martongazda Városfejlesztési és Üzemeltetési Nonprofit Kft. működési költségekre fordított kiadásai csökkennek.

A pályázat a Környezet és Energia Operatív Program (KEOP) keretében, az Európai Regionális Fejlesztési Alapból (ERFA) került finanszírozásra, a támogatási intenzitás 100%.

 

Martongazda Városfejlesztési és Üzemeltetési Nonprofit Kft.

H-2462 Martonvásár, Budai út 13.